6 причини зошто е потребно видео за Вашиот бизнис денес

Веќе имате квалитетен производ и нудите врвна услуга, но дали тоа е доволно денес, во овој дигитализиран свет, каде што секојдневно сме бомбардирани со мултимедијални содржини, за да се дознае повеќе за некој производ/услуга? Како е можно некои брендови да генерираат поголем интернет сообраќај, а да го продаваат речиси истиот производ? Одговорот е јасен, со најпопуларната содржина денес, видеото.

video-website

Значаен критериум на Google за рангирање на веб страни е времето кое посетителите го поминуваат на веб страната, што е една од причините зошто видеото како маркетинг содржина доживува експлозивен раст. Видеата во кои се објаснува како функционира еден бизнис, се покажаа како одлична маркетинг алатка за раст на истиот. Зголемувањето на продажбата, и подоброто објаснување на бенефитите од вашиот продукт, се само дел од причините зошто во дизајнот на веб сајтот за Вашиот бизнис треба да има вклучено и видеа. Набројуваме 6 клучни причини зошто е потребно видео за Вашиот бизнис денес:

1. Подобро објаснување на целта на Вашиот бизнис

Текстуалната содржина може да биде незгодна, да се разбереме, бидејќи постојат различни луѓе кои различно го интерпретираат она што го читаат. За разлика од текстот, видеото врши одлична работа во објаснувањето како функционира еден производ, или услуга. Луѓето подобро можат да го разберат производот кога ќе го видат на видео, и кога ќе им се објасни како функционира. Видеото ќе ви помогне да се поврзете подобро со вашите потенцијални клиенти и ќе им даде објаснување што можете да сторите за нив, и зошто тие треба да ве изберат токму вас за соработка.

2. Генерирање на интерес

Се повеќе и повеќе бизниси ги користат социјалните мрежи како Facebook и Twitter за да се дознае повеќе за нив. На социјалните мрежи, тие го прават тоа со помош на визуелна содржина, како слики и видеа, со кои генерираат поголем интерес за нивниот производ и услуга.

3. Подобро рангирање на Google Search

Статистички гледано, обичните веб сајтови, со само текстуална содржина, не поминуваат добро на Google. Всушност, тие се толку ниско рангирани на Google, што и тешко можат да бидат пронајдени од потенцијални клиенти. Ова ги плаши потенцијалните клиенти кои сакаат брзо да го разберат производот и да го купат веднаш онлајн. Ако знаеме дека на просечен човек му е потребно помалку од минута да одлучи дали да купи некој производ, или дали да користи услуга, тогаш едно видео сигурно ќе му помогне во таа одлука. А од друга страна, бизнис сајтовите со видео содржини поминуваат многу подобро на Google.

Целата статија може да ја прочитате на следниов линк